Termeni si conditii

Magazinul online este administrat de compania S.C. Tech Atol S.R.L. denumită în continuare Vânzător, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/6853/2001, având CIF RO14090348, sediul social în București, str. Frecatei nr.4, Bl.34, Et.parter, Ap.20, Sector 5, Romania, telefon 0721242034 și contul bancar cu IBAN RO05 BREL 0002 0007 8013 0100 deschis la LIBRA BANK Sucursala Rahova.

 

Îți recomandăm să citești acest document cu atenție. Prin utilizarea site-ului techatol.ro, vizitatorul denumit in continuare Cumparator isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos denumite in continuare Contract.

Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul techatol.ro și, o data incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor părți.

Contractul poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.

Prin crearea unui cont sau / si plasarea unei comenzi, Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online, Cumpărătorul își exprimă acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si / sau telefonic. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui email automat care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, și implicit NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre plasarea unei comenzi online din secțiunea “Cum cumpăr”.

Procesarea si confirmarea comenzilor

Vânzătorul va verifica comanda urmând să îi comunice Cumpărătorului rezultatul verificării. Expedierea prin email de catre Vânzător a notificarii de livrare către Cumpărător, fără a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumpărătorului, constituie momentul încheierii Contractului la distanță. Acest mesaj (notificarea de livrare) reprezintă anexă la Contract.

Comenzile ridicate de la sediul Vânzătorului sau livrate prin agentii acestuia, datorita faptului ca partile sunt prezente fizic simultan si produsele pot fi  vizualizate, verificate, probate si acceptate personal se considera comert direct iar momentul inchierii Contractului este momentul preluarii produsului de catre Cumpărător, respectiv intre partile prezente.

Pentru produsele cu status “Out Of Stock” , este obligatorie verificarea disponibilitatii reale cu Vânzătorul.

Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.

Facturarea comenzilor

Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.

Prețurile și informațiile despre produse

Toate prețurile prezentate în cadrul magazinului online includ TVA (24%). Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului.

Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător.
Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

Vânzătorul își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.

Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

Plata

Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate la livrarea acestora sau prin transfer bancar.

Modalitățile de plată acceptate

• Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vânzătorului;
 •Prin transfer bancar in contul Vanzatorului.

In cazul in care Cumparatorul alege plata prin transfer bancar, livrarea comenzii se va face dupa confirmarea platii.

Scadenta facturii se considera a fi:

•data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor din showroom
•data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier

Livrarea comenzilor

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Livrarea la punctele de livrare din Bucuresti se face in intervalele orare listate la finalizarea comenzii ferme, valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării în contul TECH ATOL a plății integrale

Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la birou@techatol.ro sau prin apel la unul dintre telefoanele afisate la sectiunea ''Contact'', absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vânzătorul îi va restitui Cumpărătorului sumele aferente încasate în avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării plății aferente integrale. Vânzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepţia lor şi să semnaleze acest incident imediat prin email la birou@techatol.ro sau prin intermediul secţiunii online “Contact” de la adresa http://techatol.ro.

Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre livrarea unei comenzi online din secțiunea “Cum cumpar?”.

Sesizarile referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se vor face în momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului . Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte sunt  nule și nu pot fi luate în considerare.

 

Garanție

Produsele cumpărăte prin intermediul TECHATOL sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garanție.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.

Pe lângă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate în certificatul de garanție emis de către Producător/Importator sau Vânzător, acesta garantează Cumpărătorul împotriva oricărei non conformități care poate afecta întreaga sau o parte a bunurilor și serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru o perioadă de 12 luni de la data emiterii facturii de vânzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

Vânzătorul declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online respectă cerințele referitoare la protecția vieții, sănătății, securității muncii și protecției mediului, în conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003.

 

Renunțarea la cumpărare

Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.G. 130/2000 cu modificarile si completarile ulterioare,renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. 

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Produsul va fi returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, în ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original.

Rambursarea (integrala sau partiala) a valorii produsului, cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii si a taxei de aducere a produselor la starea de vandabilitate (acolo unde este cazul), se va face in termen de maxim 30 zile din momentul primirii de catre Vânzător a notificării Cumpărătorului de denunțare unilaterală a contractului.

Renunțarea la cumpărare nu poate fi invocată in cazul:

- produselor ridicate de la sediile Vânzătorului sau livrate prin reprezentantii acestuia, deoarece pot fi  vizualizate, verificate, probate si acceptate personal si nu pot fi considerate ca achizitionate prin comert la distanta.
- produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala.
- produselor care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
- produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original

In aceste cazuri Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, de produs resigilat sau second-hand) sau, la optiunea clientului, i se va reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conform O.G. 130/2000 art.2 lit.e, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul retururilor repetate, atunci când se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție, Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile.
Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia pe adresa de email birou@techatol.ro si vor primi raspuns in maxim 24-48 ore lucratoare cu detaliile necesare returului  (ID-ul tichetului de retur procesat, recomandari de ambalare si expediere etc)

 

Returnarea produselor

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online în urmatoarele situaţii:

•Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site

Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii

.•Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător

În cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumpărătorul trebuie sa semnaleze incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online techatol.ro și altele pe careCumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității  Vânzătorului.

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Toate solicitările de retur se vor expedia pe adresa de email birou@techatol.ro si vor primi raspuns in maxim 24-48 ore lucratoare cu toate detaliile necesare returului  (ID-ul tichetului de retur procesat, recomandari de ambalare si expediere, serviciului de curierat agreat etc).

Orice informație cu caracter personal transmisă de Cumpărător prin intermediul site-ului Vânzătorului este protejată, păstrată în condiții de maximă securitate si utilizată numai in scopul agreat de Cumpărător in momentul colectării, conform legilor în vigoare.
Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.
Cumpărătorul are posibilitatea să modifice informațiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele pe care dorește să le primească din partea Vânzătorului, prin accesarea secțiunii online “Contul meu” și logarea în contul personal.

 

Forța majoră și litigiile

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legii române.

Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vânzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente.